Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy sprzedaży oraz rękojmi zawarte są w Regulaminie. 

Jeżeli chcesz złożyć reklamację lub zwrócić produkt, postępuj zgodnie z poniższą procedurą:

  1. Jeżeli to możliwe skontaktuj się z nami!

Możesz to zrobić za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie:

Kontakt jest podstawą naszych dobrych relacji z klientami. Nasi pracownicy wytłumaczą Ci w jaki sposób możesz złożyć reklamację lub zwrot. Będzie to także informacja dla nas, że takiego zwrotu powinniśmy oczekiwać, a jeżeli towar będzie wymieniany, szybciej go dla Ciebie przygotujemy.

  1. Wypełnij formularz zwrotu / reklamacji

Ważne jest aby wszystkie obowiązkowe punkty formularza były kompletne i wypełnione czytelnie. Pamiętaj, że nasi pracownicy zawsze służą pomocą - w przypadku jakichkolwiek problemów, możesz się z nami skontaktować!

  1. Zakupiony produkt wraz z formularzem dostarcz do naszego sklepu:

SAMBERT Robert Trocha
ul. Radoszowska 166
41-707 Ruda Śląska

Pamiętaj aby do formularza dołączyć kopię dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT) oraz inne załączniki - jeżeli są wymagane.

Zasadniczo reklamowany / zwracany produkt możesz dostarczyć do nas osobiście lub pocztą / kurierem. W przypadku gdy wybierzesz osobiste dostarczenie - pamiętaj o godzinach otwarcia naszego sklepu.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na poinformowanie nas o chęci zwrotu produktu. W przypadku gdy produkt odbierałeś za pomocą kuriera / poczty, okres 14 dni rozpoczyna się w momencie dostarczenia produktu, a kończy w momencie poinformowania nas o chęci zwrotu produktu. Następnie produkt należy niezwłocznie wysłać - zgodnie z powyższymi wskazówkami (zwrot powinien nastąpić w ciągu 14 dni od przesłanej do nas informacji - w przypadku wysyłki produktu do nas - liczy się dzień "stempla pocztowego").

  1. Teraz wystarczy tylko czekać na naszą odpowiedź!

Zasadniczo odpowiedź powinieneś otrzymać w ciągu 14 dni licząc od momentu w którym otrzymamy formularz zwrotu / reklamacji, wraz z produktem oraz innymi niezbędnymi załącznikami. W tym czasie - jeżeli zajdzie taka potrzeba - możemy się z Tobą kontaktować (np. w celu doprecyzowania niektórych zapisów).

Odpowiedź otrzymasz na podany w formularzu lub w sklepie internetowym adres e-mail.