płyn hamulcowy BOSCH DOT4 HP ABS ESP 500ml
płyn hamulcowy
INFORMACJE O PRODUKCIE
Przedmiot zakupu: | płyn hamulcowy BOSCH DOT4 HP |
---|---|
Producent: | BOSCH |
Numer katalogowy: | 1 987 479 112 |
Stan: | towar oryginalny, fabrycznie nowy |
Zakup dotyczy (ilość): | 1 sztuka = opakowanie 500ml |
Zastosowanie:
Nowoczesny, niskowizyjny płyn hamulcowy ESP marki Bosch zapewnia optymalną reakcję elektronicznego programu stabilizacji pojazdu ESP, który ma duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy w trudnych warunkach atmosferycznych (lód, śnieg, błoto czy deszcz). Ze względu na niską lepkość kinematyczną nadaje się do wszystkich typów pojazdów z elektronicznymi układami hamulcowymi wyposażonych w technologię ABS, ESP, ASR, SBC.
Myśląc o poprawie warunków pracy i skuteczności działania aktywnych systemów bezpieczeństwa ABS, ASR czy ESP technolodzy firmy Bosch opracowali nowy płyn hamulcowy DOT 4 HP. Charakteryzuje się on niskim współczynnikiem lepkości w szerokim zakresie temperatur, dzięki czemu poprawia się działanie hamulców. Lepszy jest również komfort kierowania pojazdem, ponieważ zmniejsza się uczucie „chrobotania” pod pedałem hamulca. Co ważne, nawet w ekstremalnie niskich temperaturach płyn zapewnia poprawne i szybkie działanie systemów bezpieczeństwa. Nie powinien być stosowany do układów z płynem mineralnym.
Płyn ten został wyprodukowany zgodnie z normami FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925.
Właściwości:
- płyn o niskiej lepkości, przeznaczony do samochodów z elektronicznymi układami hamulcowymi,
- temperatura wrzenia > 265°C,
- normy Bosch przewyższają wymagane przepisami normy europejskie,
- niska lepkość (opór przepływu), zapewniająca efektywną pracę systemu ESP, gdzie ciśnienie musi być szybko zwiększane i zmniejszane,
- dodatki antykorozyjne,
- stabilność parametrów podczas całego okresu użytkowania,
- dobre właściwości smarne,
- metalowe opakowanie zapewniające długi okres magazynowania bez pogorszenia właściwości fizykochemicznych.
Specyficzne kody
- MPN
- BOSCH 1 987 479 112
Żaden użytkownik nie napisał opinii..