TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 5 TESTÓW
Cena:
25,01 zł
Cena Brutto
Tester uszczelki pod głowicą 10 ml
Dostępność:
Ostatnie sztuki w magazynie
Wysyłka w:
24 godziny
Nr artykułu:
20355
Kod produktu:
AMIO-02779
INFORMACJE O PRODUKCIE
Przedmiot zakupu: | Tester uszczelki pod głowicą 10 ml |
---|---|
Numer katalogowy: | AMIO 02779 |
Stan: | towar oryginalny, fabrycznie nowy |
Zakup dotyczy (ilość): | 1 sztuka = 10ml |
Zastosowanie:
Zestaw zawiera :
- Płyn reakcyjny CO2 10ml (wystarcza na 5 testów)
- Stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
- Rurka pomiarowa
Czarny adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle, wózki widłowe.
Adapter wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.
Instrukcja wykonania testu:
- Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
- Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
- Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
- Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
- Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
- Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
Wyniki testu:
- Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
- Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
- Płyn reakcyjny kolor niebieski - Nie wykryto CO2 w układzie.
Informacje dotyczące bezpieczeństwa:
- W trakcie przeprowadzania testu na zbiorniczku chłodnicy obowiązkowo zachować dodatkową ostrożność przy odkręcaniu korka na ciepłym silniku oraz podczas samego testu - ryzyko poparzenia!
- Podczas testu nie dopuszczać do zmieszania się płynu chłodniczego z płynem reakcyjnym - Test może być niepoprawny!
- Chronić przed dziećmi, dokładnie umyj ręce po wykonaniu testu!
Specyficzne kody
- MPN
- AMIO 02779
Żaden użytkownik nie napisał opinii..